Locatie:Ede
Interim HR Officer
Interim
Interim
Organisatie
Je gaat aan de slag in een dynamische organisatie in regio Ede!
Functieomschrijving Interim HR Officer
Jij gaat aan de slag met het volgende:
- Jij bent een onmisbare schakel in het HR team. De HR administratie heeft geen geheimen voor jou en je zorgt dat alles op rolletjes loopt;
- Je bent aanspreekpunt voor medewerkers en beantwoordt al hun vragen. Ook ondersteun je de HR adviseurs bij allerhande HR taken;
- Je bent bekend met AFAS, je denkt proactief mee en pakt zaken die je signaleert direct op. Je weet HR processen verder te optimaliseren en workflows (opnieuw) in te richten.
Functievereisten Interim HR Officer
Jij kan onderstaande punten afvinken:
- Ruime ervaring in een administratieve HR functie, je kan direct in deze rol starten en werk uit handen gaan nemen;
- Ervaring in een dynamische organisatie, je kan snel schakelen;
- Je bent bekend met AFAS en hebt affiniteit met systemen. Jouw ervaring in het inrichten en optimaliseren van HR processen is erg welkom;
- Je bent beschikbaar vanaf 1 december voor 32 uur per week;
- Je hebt een inschrijving bij de KVK;
- Op locatie werken is voor jou geen probleem!
Praktische informatie
Standplaats: Ede
Uren per week: 28-32
Duur opdracht: Start 1 december voor ongeveer 5 maanden
Uurtarief: 65 - 80 euro per uur
Uren per week: 28-32
Duur opdracht: Start 1 december voor ongeveer 5 maanden
Uurtarief: 65 - 80 euro per uur
Arbeidsvoorwaarden & aanvullende info
Solliciteer voor uiterlijk vrijdag 14 november vóór 13:00 uur door te klikken op de sollicitatiebutton, maar mailen naar mascha@openhr.nl mag natuurlijk ook! Stuur in ieder geval jouw cv naar ons toe, met daarbij een scherp uurtarief.
in
Ede
Werkgever
Anoniem
Contactpersoon
Jolijn Burgmeijer
Meer details
Match criteria
- MBO
- HBO
- Techniek
- > 1 jaar
- > 5 jaar
Uren
- 32 uur
Medewerkers
Managing Consultant
Details...