Ben je al 100% op de hoogte van de impact voor HR afdelingen en/of interim HR professionals? Bezoek onze informatiebijeenkomst en zorg dat je volledig geïnformeerd bent!
Er is momenteel veel aandacht voor het opheffen van het handhavingsmoratorium op de Wet DBA.
We horen dagelijks van onze cliënten en zzp-ers dat hier vragen over zijn.
Wat betekent deze verandering voor jou als werkgever? En wat betekent het voor jou als interim HR professional?
OpenHR organiseert meerdere informatiebijeenkomsten.
- Woensdag 11 december 15.00u - 17.00u
- Donderdag 12 december 15.00u - 17.00u
- Woensdag 15 januari 15.00u - 17.00u (let op bijna vol)
- Donderdag 30 januari 15.00u - 17.00u
Tijdens de bijeenkomst bespreken we alles wat je moet weten over de Wet DBA en de inzet van interim HR Professionals.
Na deze bijeenkomst ben je op de hoogte van
- De opheffing van het handhavingsmoratorium Wet DBA en de risico’s van schijnzelfstandigheid
- Het recente Deliveroo-arrest: gezichtspunten en afwegingskader
- Welke (arbeidsrechtelijke) risico’s loop je als opdrachtgever of interim HR Professional?
- Actuele trends en ontwikkelingen in de HR arbeidsmarkt
De informatiebijeenkomst wordt verzorgd door Marije Jansen, arbeidsrechtadvocate bij Absolute Advocaten en iemand van OpenHR.
Zij zullen alle relevante aspecten van de Wet DBA toelichten, en ook specifiek inzoomen op de inzet van interim HR professionals. Er is ruimte voor vragen en discussie. Naderhand is er tijd voor een drankje.
Praktische informatie
Locatie: Utrechtseweg 310, gebouw B18, 6812 AR Arnhem
Kosten: Deelname is gratis
Deelnemers: Minimaal 10, maximaal 20
Aanmelden: https://wwww.openhr.nl/informatiebijeenkomst
Voorwaarden voor deelname:
- Je bent kandidaat bij OpenHR
- Je bent klant bij OpenHR
- Je bent werkzaam op de HR afdeling van een klant van OpenHR
Soms worden er tijdens bijeenkomsten foto’s en video’s gemaakt voor gebruik op onze social media. Wil je liever niet in beeld? Geef dit dan van tevoren door aan de fotograaf.
We kijken ernaar uit je te verwelkomen!